poniedziałek, 3 lutego 2014

Podsumowanie Stycznia

Gdy miała bym porównać cały 2013 rok, a tylko ten styczeń to na pewno styczeń jest w 99% lepszy i bardziej zorganizowany. 
Dlaczego ???
Prawdo prawdopodobnie to dlatego że 1 stycznia wiedziałam że zaczynam coś od nowa. Choć świetnie zdaje sobie sprawę że zmieniła się tylko cyferka w kalendarzu to i tak mam motywacje do działania. Wzięłam się solidnie do działania i przez cały miesiąc zrobiłam więcej niż przez 2013.


Co mi pomogło ???
Do zdobycia założonych prze zemnie celów przydatne były mi:
  • Notes - to tam zapisuję wszystko. W tym roku zrezygnowałam z organizera/kalendarza tylko w tym roku zdecydowałam się na notatnik wykonany samodzielnie. (więcej w następnym poście).
  • Kolorowe małe karteczki coś typu żółtych samoprzylepnych karteczek.
  • cienkopisy stabilo 54 kolory :)
  • Nowa papeteria w różne wzory do notatek i pomysłów,inspiracji.


Jednym słowem podsumowując Styczeń uważam że to naprawdę dobry miesiąc :)

Alina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz