sobota, 1 lutego 2014

Kanał na youtube


Jest ten od tygodni upragniony post. Wzięłam się solidnie za siebie więc jestem z długo upragnionej przerwy. Kanał na yt zaczął funkcjonować w 100% już na pewno i bez zmian. Teraz tylko potrzebuję pomysłu co dla was kręcić ???


Skąd ten pomysł ?? 
Moja Lenka namówiła mnie na ten pomysł za co ją serdecznie pozdrawiam #<3
Lena ma swój kanał i sama namówiła mnie na mój choć na dal tego nie widzę to i tak jestem pełna pozytywnej energii. Lena jest tu jedyną osobą której udało się mnie namówić na ten jakże chaotyczny plan. Ale wzięłam się za siebie i chcę to zrobić dla 
was <3

Jaki temat filmów ???
Gdy już zdecydowałam się zacząć kręcić na youtubie filmy został mój odwieczny problem i wróg #1 a mianowicie temat. Ostatnio pochłonęłam pewną grę (nie śmiać się :D ). Gra ta to minecraft który mogła bym nagrywać z Lenkom. Na moim kanale nie zabraknie oczywiście DIY, porad oraz wiele,wiele vlogów.


Sprzęt ???
Co do mikrofonu mam najtańszy sprzęt jaki można tylko mieć. Mój mikrofon pochodzi z firmy tracer. Mam jednak problem z programem do nagrywania. Potrzebuje programu za darmo ale takiego który nagrywa jednocześnie obraz jak i dźwięk. Wypróbowałam już dwa programy Banicam, który nie nagrywa głosu z rozmów skaypa. I wypróbowałam Action, który również nie nagrywa głosu aczasem nawet przyśpiesza film. Co do sklejania filmów używam Movie Macer. 

Mój kanał Serdecznie zapraszam.
Co do filmów będą one pojawiać się co 3-5 dni.
Jeśli znasz jakiś program do nagrywania filmów za darmo pisz w komie :)
Do zobaczenia już w następnym poście.
Następny film już jutro. 
Do zobaczenia Misiaki :*

Alina 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz