czwartek, 23 stycznia 2014

Portale internetowe ?? Do czego i po co ??


Tak dzisiaj konkretnie i przyjemnie. Czyli portale na których jestem. A dokładniej po co mi tak dużo kont i tyle aplikacji ???  Jeżeli to cię interesuje to ten post jest idealny dla ciebie :)


Blog 
Tak blog to podstawa. Od tego się zaczęło. W sumie to wszystkie aplikację są rozwinięciem bloga. Na blogu jest wszystko i to on jest bazą dowodzenia.  

Instagram
To jest moja skrytka na zdjęcia. Instagram pozwala mi dzielić się zwami moją pasją jaką jest fotografowanie. Jest to aplikacja do wrzucania zdjęć. Jest  To świetna aplikacja, która pozwala nam na stworzenie własnej bazy zdjęć. http://instagram.com/lovedyourdiy

Facebook
Jest to dla mnie coś do przypominania albo informowania ludzi na bieżąco o nowych postach albo zmianach wprowadzonych na blogu. Jednak mogę uzupełniać go tylko na standardowym albo laptopie. Nie jest możliwe korzystanie ze strony na fb w telefonie.

Twitter
Tak jak wspomniałam wyżej, fb służy do przypominania wam o zmianach. Twitter jest również do przypominania ale jest o tyle ok że mogę z niego korzystać na telefonie.


W tym poście to już na tyle jutro natomiast możecie spodziewać się kolejnego posta o czym na pewno powiem na fb,instagramie,Twitterze oraz ... nie to na tyle a więc do zobaczenia papa :)
Alina 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz