niedziela, 19 stycznia 2014

Paryż, czyli zaległe postanowienia noworoczne


Jej w końcu jestem i nadrabiam to co miało być już ho ho i jeszcze wcześniej. Przychodzę z postanowieniami noworocznymi. Tak oczywiście ze wszystkimi nie mam zamiaru się dzielić publicznie 
ale te o których część z was dopytuje właśnie zdradzę w tym poście.
 DLACZEGO PARYŻ ?? Dlatego że przybywam z nowiuśkimi zdjęciami 
wyszukanymi specjalnie na tego posta. Zdjęcia nie zostały wykonane prze zemnie jednak są idealne i stwierdziłam 
że muszę je wam pokazać. źródło zdjęć na dole posta.

1.Rozwinąć bloga 
Tak moim pierwszym postanowieniem jest rozwinąć bloga.
Wiem że jest parę osób które go czytają i dlatego postanawiam 
pisać regularnie. Oczywiście zdarzą się dni które nie pozwolą mi na pisanie. Ale tygodniowo możecie się spodziewać postów o wiele więcej niż wcześniej.

  
2.Robić zdjęcia a dokładniej robić więcej zdjęć.
Tak jak na przeciętnego polaka i tak robię masę zdjęć ale i tak nie robię ich za dużo. Czasem szkoda mi że nie mogę wrzucić moich zdjęć ale po prostu większość moich zdjęć nie pasuje do danego tematu postu. Zdjęcia są moją pasją i nie zaniedbuje jej :)


3.Podróże 
Tak marzy mi się Paryż, Kreta i Barcelona a może i Rzym ???
Tak to moje plany ale wycieczki kosztują no i kształcą :)
Więc kto wie koto wie ???




Alina :)
  
  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz