poniedziałek, 20 stycznia 2014

Dzisiaj troszeczkę na luzie czyli takie tam podsumowanie

Dzisiaj trochę ogólnie i trochę inaczej niż zwykle. Ten post przeciwieństwie do innych będzie po prostu takim tak moim gadaniem i nic więcej. Zgodnie z moim postanowieniem ( POSTANOWIENIA ) mam zamiar pisać codziennie.



Nie mogę się zdecydować na wygląd bloga. Jestem osobą która uwielbia zmiany i gdyby można było zmieniała bym każdą rzecz tysiąc razy na minutę. Mam parę pomysłów ale na żaden nie mogę się zdecydować kilka set propozycji na sekundę oraz kilkanaście kolorów na godzinę. 
Mam jednak kilku faworytów kolorystycznych :
  • biało-czarny 
  • liliowo-szary
  • czarno-cytrynowy 
Wszystko zależy od moich chwilowych pomysłów. Gdy tylko się z nimi uporam nadejdą wielkie zmiany.

Dzisiaj jeszcze jedna sprawa która jest naprawdę spontaniczna. Mianowicie mam kilka słów które mnie zainspirowały czyli takie linkowe słowne Word.
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie." Peter Drucker
Słowa dnia :) Może z czasem powstanie nowa seria na blogu ??

I zaczynam ćwierkać :) twitter Zapraszam serdecznia na mojego twittera :)

ALINA :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz