poniedziałek, 30 grudnia 2013

Ulubione herbaty na zime

Żródło zdjęcia desingyourlfe.pl
Nie typowy ale z gustem. Czyli jaka herbata na zimę ???
W zimę każda herbata smakuję lepiej więc zacznę od mojego faworyta :)



Czyli klasyczna czarna herbata Lipton tea :)
No cóż po prostu się w niej zakochałam
i nie wyobrażam sobie zimowego wieczoru
z filiżankom tej herbaty :)
Jej smak jest klasyczny ale bardzo
przyjemny, a każda torebka
ma bardzo intensywny zapach :*


Kolejna herbatka którą również uwielbiam to cytrynowa Tetley :)
Urzekła mnie jego fascynująca receptura która
dodaje jej tego co kocham w herbacie czyli
zapachu :)
Następne jest kakao czyli najlepsze kakao jakie piłam





Na koniec mały gadżet który ostatnio zakupiłam sitko do herbaty sypkiej :
To by było na tyle do zobaczenia jutro
Alina :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz